לא משנה כמה הקמפיינים השיווקיים שלך יעילים, עלייה בהמרות צריכה להיות בראש רשימת המטלות היומית שלך. ברגע שמסע פרסום עובד, חברות נוטות להזניח בדיקת משתנים שונים כדי לשפר את שיעורי ההמרה שלהן. הנה רשימה של 10 המבחנים שלא תוכלו להרשות לעצמכם לפספס.
- בדוק את כל ה- USPs במודעות שלך, במיקומים בולטים באתר ובמדיה החברתית כדי להבין איזה מבין אלה משפר את שיעור ההמרות שלך בצורה הגבוהה ביותר. לאחר שתמצאו את הצעות המכירה הייחודיות ביותר, תוכלו לתכנן את אסטרטגיית התקשורת שלכם באופן שממקסם את רכישת הלקוחות.
- עיצוב דפי נחיתה. אתה יכול לבדוק את עיצוב דפי הנחיתה בשני שלבים נפרדים. שלב ראשון מורכב מבדיקת מספר עיצובים של דפים על מנת למצוא את זה שהכי מושך את הלקוח היעד שלך. נסה להשוות בין דפים מבוססי תוכן.
שלב שני מורכב מיישום שינויים בעיצוב המצטיין בכדי לבדוק כיצד גרסאות שונות של אותו דף משפיעות על הצלחת אתר האינטרנט שלך. עליכם למקד את רוב זמנכם בחלק העליון של הדף.
- דף הנחיתה קורא לפעולה. רוב המשווקים מחליטים באיזו קריאה לפעולה להשתמש על סמך התשובה לשאלה: מה אני רוצה שהלקוחות יעשו בדף שלי? עם זאת, משווקים פיקחים מעדיפים לענות על שאלה נוספת: מה הפעולה שהלקוחות יכולים לנקוט בדף שלי שתביא למקסום הרווחים? לבדיקת קריאות לפעולה תהיה השפעה משמעותית על השורה התחתונה שלך.
- טקסט דף נחיתה. הקפד לבדוק את מיקום הטקסט: היכן אתה מציב את ההמלצות? לאן אתה הולך לנתח את היתרונות והתכונות שלך? באילו כותרות תשתמשו בראש הדף בכדי למקסם את עניין המבקרים? השתמש בערכים כגון מכירות וזמן ממוצע באתר כדי להעריך את ביצועי הדפים שלך.
- החזר השקעה לניידים לעומת תנועה במחשבים. סביר להניח שתעבורת ניידים ושולחניים תומר בקצב שונה. השווה כמה תקציב שיווק אתה מוציא בכל מכשיר עם מה שאתה מקבל בתמורה ואז צמצם את התקציב של הפחות משתלם.
- השהה מקורות תנועה בהתבסס על קצב היציאה מדף הכניסה וזמן ממוצע באתר. נתח את איכות התעבורה הנכנסת מכל אחד מערוצי השיווק שלך והחליט לאילו לא כדאי לכוון בגלל זמן ממוצע נמוך באתר ושיעור יציאה גבוה מכניסה. לאחר מכן תוכל להקצות מחדש את התקציב לאותם ערוצים עם שיעור המרה גבוה יותר.
- הוספת כפתור צ'אט. רבים ממבקרי האתר שלך עשויים להעדיף לדון בעסקים לפני שהם קופצים לשיחה או קונים מוצר. התקנת צ'ט באתר שלך היא יחסית זולה ותיתן לך דרך אחת נוספת להמיר מבקרים להפניות.
- התאם אישית את דפי הנחיתה עבור אזורים גאוגרפיים עם הביצועים הטובים ביותר. מאיפה המכירות שלך מגיעות? זהה את האזורים הגיאוגרפיים הרווחיים ביותר וצור דפים ייעודיים המציעים מבצעים מקומיים (למשל משלוח חינם בניו יורק.)
- שיעור המרות של משתמשים חוזרים. השקיעו במשתמשים שביקרו באתר שלכם, בילו מספיק זמן אך לא הומרו. סביר להניח שהם יתעניינו בהצעה שלך, אך יעדיפו קודם להשוות בין כל המוצרים הזמינים. צור קמפיינים כדי למקד למבקרים באתר בעבר ולבחון הצעות שונות ו / או הצעות מכירה ייחודיות כדי לעודד מכירות.
- תהליך הקופה. צור תהליך תשלום חלק ומהיר כדי להימנע מעזיבה של לקוחות פוטנציאליים כאשר הם מוכנים להמרה. בדוק תשלומי אורחים, טפסי חיוב קצרים ודפי קופה!
בדיקה היא הדרך הטובה ביותר לשפר את יחס ההמרה של אתר כלשהו. אמנם ישנן מספר שיטות בהן תוכלו לבדוק, אך עשרת האלמנטים שלמעלה הם נקודת פתיחה נהדרת. תהליך זה אינו קל ואינו מהיר אך כדאי להשקיע את הזמן להועיל לעסק שלך לטווח הארוך.
אם אתם מחפשים חברה לבניית אתרים בחיפה אנו יכולים לספק לכם שירות זה.