אחת מתכונות המפתח של יצירת לידים מצליחה היא היכולת למקד לקהל הנכון בזמן הנכון. ומשווק האינטרנט המוכשר תמיד מחפש כלים שיכולים לעזור להם לנפות בקלות באמצעות מידע במדיה החברתית ולחשוף סיכויים אמיתיים. תכונה אחת כזו היא חיפוש מתקדם בטוויטר.
אם שיווק במדיה חברתית הוא חלק מהעסק שלך, אתה בהחלט צריך לפתח אסטרטגיה ללכידת מידע באמצעות כלי זה. אתה זקוק לחשבון פעיל בטוויטר רק כדי לעקוב אחר הלידים ביתר קלות, אך גם אם השיווק בטוויטר אינו גבוה במיוחד ברשימת העדיפות שלך ברגע זה, תוכל להשיג מידע מעניין על הגומחה שלך.
חיפוש מתקדם בטוויטר קל לשימוש. שילוב זה עם ידע של מפעילי חיפוש הופך אותו לחזק פי שניים. יש הרבה פרמוטציות ושילובים אפשריים. השדות פשוטים וקלים להבנה, אך ההשלכות הן אדירות.
כמה רעיונות לשימוש יעיל בחיפוש מתקדם:
- חיפוש. חפש שמות משתמשים וציוצים לפי שמות משתמשים. הפניות לשמות משתמש מצביעות על מצב הרוח הכללי ותפיסות הציבור לגבי שם משתמש.
- מסלול. עקוב אחר שיחות בין שני שמות משתמש. לדוגמה, תכונה זו מאפשרת לך לעקוב אחר שיחות בין המתחרה שלך לבין האוונגליסטים העיקריים שלהם בטוויטר.
- צרה. צמצם את התחום הגיאוגרפי של הציוצים. גלה מה אנשים באזור מסוים מחפשים. מסעדות בקרבת מקום ספציפי המשמשות את הביטוי הרלוונטי או hashtag יכולות להעלות רמזים חזקים על שווקים מקומיים. לדוגמה, "מסעדות" ליד: דאלאס בטווח של: 5 מיילים.
- שאלות. חפש ציוצים ששואלים שאלות המכילות את מילת המפתח או הביטוי שבחרת.
- לסנן. בכל מחרוזת חיפוש, אתה יכול לסנן מילים לא רצויות בשדה "אף אחת ממילות מפתח אלה":. משמעות הדבר היא שהחיפוש יביא רק לציוצים שהם ללא המונחים המסוננים.
- מגמות. עקוב אחר מגמות וחפש לפי hashtags כדי לקבל אינטליגנציה בזמן אמת לגבי הגומחה שלך.
- מתי. חפש ציוצים בטווח תאריכים נתון בלבד.
- רב לשוני. בחר לחפש מידע בכל השפות או בכל 51 שפות.
השתמש בתכונת החיפוש המתקדמת בטוויטר בשילוב עם כלי טוויטר כמו TweetBeep ו- Twilert כדי לעקוב אחר שיחות שמזכירות את מונחי החיפוש שבחרת. זה יאפשר לך לאסוף מידע שיכול לשמש לניהול מוניטין, הגדלת ספירת העוקבים ומעקב אחר תגובות לציוצים.
הפוך את תכונת החיפוש המתקדם בטוויטר לחלק מתוכנית ההגעה שלך ללקוחות ותראה שהיא תורמת ערך אמיתי.