ניהול מודעות פרסום בפייסבוק

מודעות בפייסבוק מהוות חלק נכבד מהוצאות הפרסום הדיגיטליות בעולם. הוסיפו לכך את יוטיוב, לינקדאין וטוויטר, וקיבלתם הזדמנות אדירה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ברחבי האינטרנט.

פרסום בפייסבוק מבוסס תוצאות (מה אנחנו עושים, בקצרה)

הצוות המקצועי שלנו מורכב ממומחים בתחום הפרסום בפייסבוק בפרט ובמדיה החברתית בכלל, שיעזרו לכם לתכנן תקציב שיווק על בסיס העלות למכירה או לליד, שאתם צריכים "לתפוס" כדי למקסם את הרווחיות של העסק שלכם.

אנו נעצב את המודעות שלכם, נכין את הקמפיינים, ננתח את הנתונים באופן קבוע ונבצע אופטימיזציה של

הביצועים כדי להגדיל את ההכנסות ואת ההפניות לאורך זמן.

מודעות פרסום בפייסבוק הן בדרך כלל הערוץ הרווחי ביותר, זאת בשל הנפח העצום של לקוחות פוטנציאליים, שמבלים כמות עצומה של זמן בפלטפורמה חברתית זו. בנוסף, קונים רבים נוטים לקבל החלטות בנוגע לרכישות שהם מעוניינים לבצע כאשר הם מתבססים על מחקר והמלצות שהם מוצאים בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק

הגישה שלנו לניהול מודעות בפייסבוק ופרסום במדיה החברתית

בעוד שהרצת קמפיין בפייסבוק עשויה להיראות כמו פעולה קלה למדי, מה שקורה בפועל הוא שמסע פרסום כזה דורש הרבה מחשבה וניתוח על מנת שתוכלו לנתב תנועה באיכות גבוהה לאתר שלכם באופן עקבי, מה שיגדיל את ההכנסות שלכם.

הבנת העסק שלכם, ממש טוב

בעוד שאנו מביאים את הרקע הפרסומי והידע הטכני, אתם מכירים את העסק שלכם ואת המאפיינים ההתנהגותיים הייחודיים שלו הרבה יותר טוב מאיתנו. הצוות שלנו לוקח את הזמן כדי להבין מה אתם עושים ואיך אתם מרוויחים ממה שאתם עושים, וכך נוכל להגיע להבנה פסיכולוגית של הלקוחות שלכם, ואיך הכי טוב לפנות אליהם בזמן שהם משוטטים ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ויוטיוב.

עיצוב יצירתי המתאים לפרסום בפייסבוק

שלא כמו הקמפיינים של Google AdWords, מסעות פרסום במדיה החברתית הם חזותיים כמעט לחלוטין. צוות מעצבי הגרפיקה ייצור עבורכם מודעות יפות, תוך התחשבות בדרישות הספציפיות של כל פלטפורמת מדיה חברתית. בנוסף, ביכולתנו לעזור ללקוחות שלנו לצלם וידאו לשימוש בקמפיינים עבור פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. וכמובן, ניצור מספר חזרות של כל מודעה כדי שנוכל לפצל אותן בקמפיינים הפעילים. הפיצול יאפשר הגדלה קבועה של שיעור הקליקים תוך הפחתת העלות להמרה לאורך זמן.

פיתוח אסטרטגיה של קמפיין טוב

יש שילוב כמעט בלתי מוגבל של שיטות מיקוד עבור מסעות פרסום פייסבוק. לא חסרות דרכים שבהן ניתן להציג את המודעות שלכם בפני אנשים שצפויים לקנות את מה שאתם מוכרים. בסופו של דבר, הדרך שבה תבחרו למקד את הופעות המודעות שלכם תהיה האלמנט החשוב ביותר ביצירת קמפיין מוצלח. למרבה המזל, יש לנו את הניסיון כדי לעזור לכם להתחיל ברגל ימין. אחרי שהקמפיינים בפייסבוק הופכים לפעילים, אנו בודקים ללא הרף שיטות חדשות של מיקוד, בהתאם לנתונים שלהם.

ניתוח נתונים ואופטימיזציה לקמפיינים בפייסבוק

החברות והמותגים המצליחים ביותר בפרסום בפייסבוק הם אלה שיכולים לקרוא ולנתח את נתוני הקמפיין שלהם, תוך זיהוי המגמות והדפוסים שמציגים תמונה משמעותית עבור העסק שלכם. הצוות שלנו מקדיש זמן ומאמץ לנתח את הנתונים מהקמפיינים הפעילים שלכם, תוך שימוש בתוצאות הביצועים לשם ביצוע אופטימיזציה לכל רכיב בחשבונכם. אנו פועלים לשיפור מבנה מסע הפרסום וקבוצת המודעות בעת עיצובן של מודעות חדשות, כדי להימנע ממצב של עייפות החומר. והכי חשוב, אנו משתמשים בנתונים ברמת שיטת המיקוד כדי לבדוק רעיונות חדשים ואסטרטגיות שיגדילו את החזר ההשקעה שלכם (ROI) שלכם.

היתרונות העיקריים בכל רשת חברתית

לכל ערוץ מדיה חברתית יש יתרונות שונים עבור סוגים מסוימים של עסקים בשווקים שונים. הצוות שלנו יעזור לכם לקבוע אילו ערוצים (ערוץ) יהיו הרווחיים ביותר עבור העסק שלכם.

קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם

  • בישראל ניתן להגיע לכמעט 6 מיליון משתמשים בפייסבוק.
  • באינסטגרם ניתן להגיע לכמעט 3 מיליון משתמשים.
  • 92% מהחברות המריצות מודעות חברתיות, מריצות גם מודעות בפייסבוק או באינסטגרם.
  • קהל יעד מדויק יותר מכל מקום אחר באינטרנט.
  • ניתן להגיע למגוון רחב של קהלים, מגילאים צעירים עד גילאים מבוגרים.
  • יעדי מסע פרסום מרובים, כולל סימוני דפים, ביקורי אתרים, רכישות באמצעות מסחר אלקטרוני ועוד.

פרסום בלינקדאין

  • בישראל יש מעל מיליון וחצי משתמשים עם פרופילים עסקיים.
  • פלטפורמה מצויינת עבור עסקים המוכרים במודל B2B בכל רחבי האינטרנט.
  • מיקוד המשתמשים לפי ותק, גודל חברה, תעשיה, שם העיסוק, השכלה ועוד.
  • אפשרויות פרסום מרובות, כמו פוסטים ממומנים, מודעות טקסט, צילום מובנה בתוך אפליקציות ועוד.

פרסום ביוטיוב

  • קונים שצופים בלפחות 30 שניות ממודעה ביוטיוב נוטים לצרוך תוכן פי 23 יותר מאותו מותג.
  • יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו באינטרנט אחרי גוגל.
  • מותגים רואים עלייה ממוצעת של 20% בתנועה באתר לאחר השקת מסע פרסום.
  • 43% מהלקוחות החדשים קנו משהו שראו בסרטון.
  • סוגים שונים של מודעות.

פרסום בפייסבוק ע"י מיקוד מדויק לפי קהל בשילוב מספר סוגי קמפיינים

בין אם הם מפולחים לפי מין, קבוצת גיל, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ובין אם מפולחים אחרת, הלקוחות שלנו לא מוכרים את מה שהם מוכרים לכל קונה בעולם. רוב הסיכויים שגם אתם לא.

פרסום בפייסבוק מאפשר לנו להציג מודעות לאנשים שאתם מכירים עבור המוצרים והשירותים שאתם מוכרים.

כדי להגיע למיקוד מדויק של קהל הלקוחות שלכם, יש להתחשב בגורמים מרובים, כמו: גיל, מיקום ומין; סטטוס מערכת יחסים; הכנסה / שווי רכוש; תחומי לימוד; סוג הבית; תחביבים ופעילויות; עסקים ותעשייה; התנהגות בזמן קניות; הרגלי ההוצאות באינטרנט; ביקורים קודמים באתר ועוד.

קריאייטיב מותאם אישית למודעה מעוצבת

אנחנו לא אוהבים לראות מודעות חסרות טעם ואסתטיקה. מודעות כאלה מעניקות לתעשייה שלנו שם רע, וגרוע מכך, הן גם מבריחות את הלקוחות שלכם עוד לפני שהספיקו לנחות באתר האינטרנט שלכם. אנו לא מעצבים מודעות כאלה, אלא שמים דגש משמעותי ביותר על הנראות של הקמפיינים שלנו.

המפרסמים שלנו בעלי תשוקה ועקשנות

צוות מומחי ניהול הקמפיינים בפייסבוק שלנו בעל שנים רבות של ניסיון שיביא לפיתוח ואופטימיזציה מוצלחים ביותר של מסעות הפרסום שלכם. בעוד שהאוטומציה היא שימושית להוספת ניואנסים לאסטרטגיה שלכם, אין שום דבר שמחליף את המחשבה והניתוח של אנשים אמיתיים, שמביאים את הכסף האמיתי שאתם מוציאים על מודעות דיגיטליות כל יום.

אתם תאהבו את ההחזר על ההשקעה שלכם, אבל אתם תאהבו את מנהלי הקמפיינים שלנו אפילו עוד יותר.

מה כלול בניהול קמפיין בפייסבוק?

בין אם תקציב המדיה החברתית שלכם מוקדש כולו לפייסבוק, ובין אם הקציתם תקציב גדול יותר עבור רשתות חברתיות נוספות, אנו דואגים לכל ההיבטים הכרוכים בניהול סוכנות מקצועית.

מעקב אחר המרות

הצוות שלנו יבצע מעקב המרות באתר שלכם, או שנפעל עם מתכנת האתר כדי לוודא שהקודים שאנו שולחים מיושמים כהלכה. אם נשתמש בקמפיינים קודמים שבהם המעקב אחר המרות כבר הותקן, נבצע בדיקות מעמיקות כדי להבטיח מעקב מדויק עוד יותר אחר ההכנסות וההמרות. למעשה, לא נפעיל מסע פרסום לפני שנוודא שהנתונים שאנו אוספים מדווחים כהלכה.

דיווח שקוף

אתם הבעלים של הנתונים שלכם. זה הכל.

הצוות שלנו בסך הכל מגדיר דוחות שיועברו לתיבת הדואר הנכנס שלכם בלוח זמנים המתאים לכם, המפרטים את כל הביצועים העיקריים החשובים לטווח קצר, וכן יעדי פרסום לטווח ארוך.

מפגשי אסטרטגיית קמפיינים בפייסבוק

המשוב שלכם הוא קריטי להצלחה ארוכת טווח של מסעות הפרסום שלכם. הצוות שלנו יהיה אתכם בקשר באופן קבוע כדי לבדוק את הביצועים ולדון באסטרטגיות וברעיונות שלנו לשיפור הקמפיינים שלכם. כמובן שקווי התקשורת שלנו תמיד פתוחים בפניכם, אבל אנחנו אוהבים לתזמן את השיחות האלה כדי לוודא שלא עובר יותר מדי זמן ללא שיתוף פעולה הדוק.

שיווק מחדש (רימרקטינג)

שיווק מחדש הוא כלי פרסום רב עוצמה המאפשר לכם להציג מודעות בפני המבקרים הקודמים שלכם באתר, כאשר הם גולשים באתרים אחרים, כמו בלוגים, אתרי חדשות ואתרי מדיה חברתית. רבים מהלקוחות שלנו רואים החזרים יוצאי דופן על קמפיינים של שיווק מחדש, שמספקים תנועה גדולה לאתר שלהם ועוזרים להשלים את יעד ההמרות של המבקרים שלהם. הצוות שלנו יתקין ויגדיר את כל התגים הרלוונטיים לשיווק מחדש, וכן ינהל את הליך יצירת קהל מקמפיינים אלה.

צוות הבית שלנו מביא את כל היצירתיות והניתוח, עם עזרה גדולה מאוד של הטכנולוגיה הטובה ביותר שניתן להציע לכם.

אנו מאמינים בתוצאות ברורות ומדידות. יש לנו את המומחיות והניסיון הדרושים כדי להבטיח כי כל שקל שתוציאו על שיווק בגוגל יספק החזר יוצא דופן על ההשקעה.

קידום אתרים בחיפה והצפון דורש מיומנויות ספציפיות רבות על מנת שיתבצע היטב.

לצוות המומחים שלנו יש את מגוון היכולות הדרושות כדי לסייע למותג שלך להגיע לקהלי יעד ולהתבלט.

מחפש את השותף הנכון לקידום האתר של באזור הצפון?

עם פלטפורמות דיגיטליות ומנועי חיפוש שממשיכים להיות מרכזיים יותר ויותר בחיי הצרכנים, זה יותר ויותר חשוב עבור מותגים למצוא את השותף הנכון. אצלנו,  שילוב המומחיות, הניסיון והמסירות שלנו מבטיחים שתפיק את המירב מקידום האתרים בתקציב המותאם לך באופן אישי.

ביקורת לקוחות

בקר אותנו

מיקום: 

מידע נוסף

[email protected]

052-555-555

צור קשר ובקש הצעת מחיר