בניית אתרים בחיפה

בניית אתרים זה אחד מתחומי ההתמחות שלנו.

מאחר ומשרדינו ממוקמים בחיפה, אנו בונים אתרי אינטרנט רבים לעסקים באזור חיפה והקריות.

אם יש לכם עסק באזור חיפה והקריות, ואתם מעוניינים לבנות לו אתר אינטרנט, הגעתם למקום הנכון!

אנו בונים אתרי אינטרנט על בסיס מערכת וורדפרס (WordPress), זו מערכת הקוד הפתוח הפופולארית ביותר בעולם.

למעלה מ-33% מהאתרים בעולם בנויים עליה (חוכמת ההמונים מישהו?).

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון האתרים שבנינו עבור לקוחותינו בגלרייה

גלריית אתרי אינטרנט לעסקים בחיפה והקריות

בניית אתרי אינטרנט בחיפה
אתרי אינטרנט בצפון
אתרים לעסקים בחיפה
אתר אינטרנט לעסק בקריות
אתר אינטרנט לעסק בצפון
אתר אינטרנט בחיפה

היתרונות שלנו בבניית אתרי אינטרנט לעסקים וחברות בצפון הארץ

גישה מותאמת אישית לבנייה של אתרי אינטרנט אפקטיביים, יישומי אינטרנט, כלים ודשבורדים.

כאשר מדובר בעיצוב ופיתוח אתרים, בחירה בגישה אישית מובילה לעתים קרובות לתוצאה הרצוייה.

אנחנו לא מייצרים מאות אתרים משובטים או כפולים כל חודש, לא נותנים ללקוחות שלנו את אותו הקוד, העיצוב או התבניות שנוצרו על ידי אנשים או חברות אחרות, וגם לא עושים מיקור חוץ (outsourcing) לפיתוח שלנו או מעגלים פינות כדי להאיץ את התהליך.

מה שאנחנו כן עושים הוא להתמקד ביצירת ופיתוח של אתרי אינטרנט מותאמים אישית, על מנת ליצור חוויות ייחודיות עבור כל לקוח.

אנו מביאים את שנות הניסיון והמומחיות שלנו ליצירת כלים, יישומים ואתרים מותאמים אישית. הפילוסופיה שלנו היא להתאים פתרונות לצרכי המשתמשים, ולוודא שאנחנו עקביים עם חזון הלקוחות שלנו.

בעוד שאנו דבקים במתודולוגיות של שיטות עבודה מומלצות ולכן ניישם אלמנטים כמו יישומי פלאגין של צד שלישי רק לאחר שעברו בדיקה וניסיון עבודה עימם. הפתרונות שלנו הם תמיד מאובטחים, בנויים בהתאמה אישית, ומעוצבים כדי להיות בעלי מראה ייחודי ופונקציונליות.

לאחר שבנינו אתרים רבים, יישומי אינטרנט, כלים ודשבורדים, הקמנו תהליך פיתוח שנבדק והוגדר היטב. הקפדנות שלנו מבטיחה שהפתרון שנבנה עבורכם יבצע את העבודה ברמה גבוהה ויספק את כל דרישות הפרויקט.

גישת שלושת השלבים לבניית אתרי אינטרנט לעסקים בקריות, חיפה והסביבה

שלב 1: מחקר, גילוי וניתוח

בשלב ראשוני זה, אנו פועלים כדי לזהות את הצרכים של הלקוח, כמו גם את צרכי המשתמש, וכך נוכל לקבוע את ההזדמנויות והאתגרים של הפרוייקט. פעולות בשלב הזה כוללות: סקירה קיימת של האתר, ביקורת תחום וניתוח  Google Analytics, הערכה תחרותית, היקף עבודה, הגדרת קהל היעד, תרחישי משתמש וניתוח אישיות, ניתוח פונקציונלי של המטרה ועוד.

שלב 2: תכנון טכני ואדריכלי

ברגע שאנחנו מבינים מי הם הלקוחות שלנו שעומדים להשתמש בפתרון שלנו, איך הם הולכים להשתמש בו, ומה האפשרויות שישנן כדי להקפיץ את התחרות, אז אנו מפתחים את התוכנית אשר כוללת: תכונת מטריצה, Sitemap, ערכת ניווט, מחקר מילות מפתח, אסטרטגיית תוכן, פיתוח ועידון, מפרט טכני ועוד.

שלב 3: ממשק משתמש / עיצוב חזותי, בניית קוד, בדיקה, פריסה וניטור

אחרי שפיתחנו אסטרטגיה טכנית ברורה, הגיע הזמן ליישם ולפתח אותה הלכה למעשה. פעולות בשלב הזה כוללות: עיצוב ממשק משתמש (UI) / חוויית משתמש (UX), קידוד פרונטאנד ובקאנד ידידותי לנייד, יצירת תוכן חדש, הגדרת SEO באתר, ניטור ואופטימיזציה, בדיקת שמישות, בדיקות קבלה של משתמשים (UAT) בדפדפנים ופלטפורמות, הגדרת שרת, פריסה וניטור שוטפים ועוד.

יצירת חוויות משכנעות ובעלות ביצועים טובים אינה דורשת רק את התהליך הנכון, אלא גם את האנשים הנכונים. אנו, כסוכנות שיווק דיגיטלי, מעניקים שירות מלא עם מומחים במגוון רחב של תחומים, הכולל: תוכנה מותאמת אישית / פתרונות אינטרנט ומסגרות קנייניות, פיתוח עבור פלטפורמות CMS פופולריות רבות (כולל וורדפרס), ארכיטקטורת מידע המיועדת לקהלי יעד ספציפיים, פיתוח תוכנה (כולל בקרת גרסאות ופיתוח מתמשך), אסטרטגיית תוכן, פיתוח ועידון במספר פורמטים, ממשק משתמש וניסיון חוויית משתמש, בדיקת

Wireframing, טיפוס, מיפוי מטריצת ​​תכונות, שילוב של פלטפורמות צד שלישי, ממשקי ומתודולוגיות API, הערכות תחרותיות, ביקורות אתרים והגדרות קהל, סגנון מלוכד ומדריכים חזותיים לחוויות משתמש, אינטואיטיביות, גישות עיצוב שעברו אופטימיזציה לנייד, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מילות מפתח, גישות וסטנדרטים לפיתוח אינטרנטי שוטף, יציב ומאובטח, ניתוח מותאם אישית ופתרונות למעקב אחר המרות, ארכיטקטורה חברתית ואינטגרציה חברתית ידידותית, הגדרת שרת / גיבוי, פריסה וניטור, פיתוח פתרונות מאובטחים וכן עדכוני אבטחה שוטפים, ביצוע Q&A קפדני על פני פלטפורמות, דפדפנים וסוגי התקנים שונים.

הפתרון הנכון עבור העסק שלכם

הניסיון שלנו בבניית עשרות אתרי אינטרנט, יישומי אינטרנט, כלים ומרכזי שליטה פירושו שיש לנו הבנה חזקה של הצרכים של עסקים ספציפיים.

קחו לדוגמה רשתות מזון בעלות פריסה עצומה. אנו יודעים שחשוב לחברות אלה להוסיף, לערוך או למחוק מיקומים של סניפיהן המופיעים ברחבי האינטרנט. כמו כן, אנו מבינים גם עד כמה חשוב שכל אחד מהמיקומים האלה ידורג באופן אורגני בגיאוגרפיה מסוימת במנועי החיפוש.

יש לנו את המומחיות בתחום זה כדי להתמודד עם שאלות נפוצות, כמו:

– האם יש לי כתובת אתר נפרדת עבור כל אתר, או שמא כולם יהיו באותו אתר? מה לגבי תת-תחומים?

– האם אני יכול להשתמש באותו עותק עבור כל מיקום (ופשוט לשנות את שם העיר או המיקום) או האם זה צריך להיות ייחודי?

– האם אני צריך ליצור אתר אינטרנט מותאם אישית לחלוטין עבור כל אחד המיקומים שלי כדי להשיג תוצאות SEO טובות יותר?

עבור מרבית מהשאלות הללו ישנן תשובות ברורות, אך לא לכולן. חלקן דורשות גישות ספציפיות המבוססות על סוג העסק ועל התנהגויות הקהל שלו.

בסופו של דבר, זו הסיבה שאנחנו לוקחים גישה שדוגלת בהתאמה אישית לעיצוב ופיתוח אתרים. אנחנו באמת מאמינים כי אסטרטגיות מותאמות, מצגות, ופונקציונליות פועלות לטובת הצרכן, והן אלה שמגדירות את הצלחתם של עסקים לטווח הארוך.

מידע נוסף

[email protected]

055-721-7577

צור קשר ובקש הצעת מחיר