ניהול יחסי ציבור

יחסי ציבור הם ביסודם מערכות יחסים לכל דבר ועניין. זה הנוהג של פיתוח ושמירה על יחסים מועילים באופן הדדי עם קבוצות שונות, כמו כלי התקשורת, המשפיעים וקבוצות של בעלי עניין, על מנת להגיע לקהל מרכזי ולעצב את התפיסה של העסק שלך.

גישת יחסי ציבור המבוססת על דינמיקה של מערכת יחסים

בניית יחסים אלה דורשת זמן וסבלנות. זו הסיבה שאנו מאמינים כי יחסי הציבור, ללא קשר למותג, הם מרתון מתמשך, ולא ספרינט קצרצר.

יחסי ציבור טובים דורשים מומחיות מעמיקה, ואסטרטגיה מוצלחת המותאמת לקהל שלך. אחרי הכל, אם אתה לא מצליח להגיע לאנשים הנכונים עם המסרים הנכונים, לא הצלחת להשיג את המטרה של שיווק העסק שלך.

המומחים שלנו ליחסי ציבור הם אנשי מקצוע מנוסים המגיעים מרקעים מגוונים, ויש להם את המיומנויות הנדרשות על מנת להבטיח שהמאמצים שלך ליצירת יחסי ציבור טובים יצליחו.

כמשרד המעניק ללקוחותיו שירות מלא, אנו יכולים לסייע למותג שלך בכל היבט בתחום יחסי הציבור המודרניים, כולל אסטרטגיה ומיקוד, יחסי מדיה, שיווק משפיע, ענייני ציבור, יצירת תוכן דיגיטלי, ניהול מוניטין, שיווק מפה לאוזן, וכן מחקר וניתוח.

המטרה שלנו היא לספק תוצאות ברורות ומדידות. אנו נעזור למותג שלך להגיע לקהלים הנכונים באמצעות המסרים הנכונים, בדרכים היעילות ביותר מבחינת עלויות פרסום.

משרד יחסי ציבור

יכולות יחסי הציבור שלנו

קשרי מדיה

ייעוץ תקשורתי דיגטלי (ניטור / דיווח / מיקוד)

Outreach: מסורתית & דיגיטלית

קשרים עם בלוגרים

מעורבות / שותפויות עם משפיעים למיניהם

הודעות לעיתונות

 

יחסי ציבור

יחסי ציבור במדיה החברתית

מדיניות והתנהלות נכונה ברשתות החברתיות

ניהול קמפיינים לשיפור יחסי הציבור של המותג

 

ניהול מוניטין

קשרי חברות

ניהול משברים

אחריות חברתית תאגידית

תקשורת פנימית וקשרי עובדים

משפיענים

קשרי לקוחות וקהילות

 

מחקר וניתוח

פיתוח ובדיקות של מותגים / הודעות

מיפוי הודעות

חשיפה / מדידת כיסוי

יחסי הציבור המקוונים אינם תחום אחד צר, אלא שהם מבוססים על מגוון של יכולות שונות. 

החברה שלנו בעלת התמחות במספר תחומים של יחסי ציבור דיגיטליים. 

כמו:

קשרים במדיה החברתית

באילו סוגים של מדיה חברתית קהל היעד שלך משתמש? באילו ערוצים עליך להתמקד? מהן הדרכים הטובות ביותר להתקרב וליצור אינטראקציה עם פלחים שונים באוכלוסיה?

אנו מתמודדים עם יחסי התקשורת מתחילתם ועד סופם, ועוזרים למותג שלך עם כל מה שקשור לכך. 

חלק מהיכולות הרבות שלנו כוללות ייעוץ למשרד שלך בנוגע לפלחי קהל היעד, אימון הדוברים שלך לתקשורת טובה יותר מול לקוחות, יצירת הודעות לעיתונות, וכן ביצוע outreach על ערוצים מסורתיים ודיגיטליים.

משפיענים - איך להפוך שיווק דיגטלי לשיווק מפה לאוזן

אנו מציעים שילוב של שיווק ישן יותר, מפה לאוזן, עם שיווק חדש – משפיענים. בעוד שאנשים תמיד המליצו או הזהירו אחרים בנוגע למוצרים/מותגים, כיום יש מגוון של קהלים שעושים את זה בצורה רצינית יותר – מאתרי ביקורת מקוונים עד למשפיעים במדיה החברתית. זהו דבר שמעולם לא היה קיים בעבר.

אנו נעבוד בשיתוף פעולה עם המשרד שלך על מנת לפתח חשיבה קדימה שתשפיע על יעילות מסעות הפרסום.

התקשרויות העבר שלנו כללו הזנת מוצר / שירות (הצבת המוצר הנכון ו / או השירות לידיים הנכונות, בזמן הנכון) ופיתוח תוכניות הפניה (יצירת כלים המאפשרים ללקוחות מרוצים להפנות את חבריהם וליצור מסעות השפעה).

יחסי ציבור

יחסי ציבור לא תמיד עוסקים רק בקידום מוצרים / שירותים, אלא לפעמים גם באיך שהעסק שלך נתפס באופן רחב יותר, כולל קידום רעיונות ספציפיים / סיבות.

אנחנו בקיאים בלעזור למותגים להתחבר לארגונים ולפרטים על מנת ליצור השפעה על המדיניות ודעת הקהל.

היכולות הציבוריות שלנו כוללות ייעוץ לחברות, קידום מדיניות ספציפית וניהול קמפיינים, סיוע בניהול הנושאים, ועיסוק בשיווק מונע.

ניהול מוניטין

זו יכולה להיות קלישאה, אבל זה גם יכול להיות נכון: אין דבר יקר יותר עבור המותג שלך מאשר המוניטין שלו. לכן הגישה שלנו היא הוליסטית; אנו משתמשים במגוון רחב של טקטיקות שונות כדי לעזור למותג להיבנות, וכן לשמור ולהגדיל את המוניטין שלו.

בין יכולות ניהול המוניטין הרבות שלנו: קשרי חברות, ניהול משברים, אחריות חברתית תאגידית, קשרי תקשורת / עובדים פנימיים, קשרי לקוחות / קשרי קהילה ויזמות קולית ברשת.

אסטרטגיית תוכן ויצירה

חלפו הימים שבהם המותגים היו יכולים פשוט לפרסם הודעה לעיתונות על שירות ולתת לאחרים לעשות את כל העבודה. היום, על מנת להצליח בשוק, יש לעסקים מכל הגדלים צורך לפתח תוכן מקורי.

בגלל השינוי הזה, התקשורת החברתית שלנו וצוות יחסי הציבור מתפתחות כל הזמן יחד עם דור התוכן.

המומחים שלנו מפתחים תוכן שמעביר את המסר של המותג שלך, תוך שמירה על חיבור לקהלי היעד שלך. אם היצירה היא תמונה, סרטון או פוסט בבלוג, אנו שואפים שהיא תהיה רלוונטית למותג.

מחקר וניתוח נתונים

אסטרטגיית יחסי ציבור, טובה ככל שתהיה, לא יכולה להיות מושלמת בלי תוצאות שניתן למדוד ולשפר. זו הסיבה שאנחנו שמים דגש רב על כך שיחסי הציבור שלנו נמצאים בבחינה, מעקב ועריכה תמידיים.

יכולות המחקר והניתוח של יחסי הציבור שלנו כוללות פיתוח ובדיקות של מותגים / הודעות, מיפוי הודעות, חשיפה / מדידת כיסוי עיתונות ומעקב אחר מסעות פרסום של משפיעים למיניהם. המטרה היא להבין בזמן אמת מה עובד ומה לא – כדי שנוכל לשפר את הביצועים.

בוא נבנה יחד מערכות יחסים

תחום יחסי הציבור מתפתח כל כך מהר, שהוא הופך להיות יותר ויותר חשוב עבור מותגים שיש להם שותפות עם הסוכנות הנכונה. השילוב שלנו של מומחיות, ניסיון, ומסירות מבטיח שהמותג שלך יבנה יחסים יציבים וחזקים עם קהל היעד, ואתה תקבל את המירב על ההשקעה הכספית שלך.

פנו אלינו עוד היום לשיפור יחסי הציבור שלכם!

מידע נוסף

info@e-dologic.co.il

052-555-555

צור קשר ובקש הצעת מחיר

סגירת תפריט