3 סיבות מדוע עיצוב אתרים הוא חשוב לחברה שלך

3 סיבות מדוע עיצוב אתרים הוא חשוב לחברה שלך

אתר האינטרנט שלך הוא המרכז המרכזי בנוכחות הדיגיטלית של החברה שלך, ובכל זאת חברות רבות מאצילות עיצוב אתרים למחלקת השיווק, ומצפות שקבוצה קטנה ומתמחה מאוד תציג את ההון הקולקטיבי של החברה באופן משכנע וניתן לפעולה.

מבלי לערב קבוצות אחרות, סביר להניח שהאתר שלך יהיה ממשק יפה שלא עובד עבור מחלקת המכירות שלך, לא מצליח להעביר את המסר הנכון או מקשה על הקהל שלך לעבור דרך משפך המכירות וההצעות שלך.

הנה שלוש סיבות מדוע שווה את המאמץ לגרום לכל המחלקות בחברה שלך (ואפילו כמה אנשים מבחוץ) להיות מעורבים בעיצוב אתר האינטרנט שלך.

  1. הגדר תוכן שהקהל שלך זקוק לו. אחת הסיבות העיקריות ליצור אתר היא לשתף את מה שעוסק הארגון שלך, למי אתה רוצה לשרת ואיך אתה מתכוון לשרת אותם. מסר וטון ברור במידע כתוב וחזותי הקשור בארגון שלך יוצר קשר חזק יותר עם הקהל שלנו ומונע בלבול.

אסוף מידע מבעלי העניין שלך במכירות, מקבוצת שירות הלקוחות ואלה שקיימים אינטראקציה עם המשתמשים. הבן למה המשתמשים מבקשים, המשוב שלהם על כל הצעה, והכי חשוב, זהה את השפה שלקוחות רגילים להשתמש בהם בבואם אליך לפתור בעיה ספציפית.

יש הרבה מילים וטרנדים המשמשים בשיווק, אך יתכן שהם לא הטובים ביותר לתקשר עם הקהל שלך. מילים אלה עשויות לשמש לעתים קרובות בתעשיית הארגון שלך, אך לעיתים קרובות, הן לא יתחברו למצב המודעות, הכאבים והרצונות של הקהל.

האזנה מקרוב לכל תקשורת שתקבל על ידי הלקוחות תעניק לך מושג טוב יותר כיצד ליצור הודעות שיצטרפו לשיחה שנמצאת כבר בראשם.

  1. ארגן ותכנן את המידע בצורה הגיונית לקהל שלך. חווית משתמש משכנעת מאפשרת לקבוצות שונות של משתמשים למצוא את מה שהם מחפשים מבלי ללכת לאיבוד בעולם של קליקים אינסופיים. התחל בזהות את שלוש הקבוצות העיקריות של המשתמשים שהאתר שלך ישרת, ואז הגדר מטרה אחת שהם רוצים להשיג באתר שלך וכיצד תקח אותם לשם.

ראיין את הקהל שלך ואסוף מידע מקבוצת המכירות ו / או שירות הלקוחות שלך כדי לזהות היכן המשתמשים שלך לוחצים ומה הם מחפשים. תוכל גם לגלות מאילו אתרים הלקוחות לוחצים.

לאחר שזיהית את המטרות של משתמשים אלה וכיצד הם מוצאים אותך, תוכל לארגן את המידע בצורה הגיונית עבורם. עזור להם למצוא את מה שהם מחפשים בלי לחיצות אינסופיות!

  1. עיצוב למשתמשים שלך, וצפה בתגובות שלהם. בשלב זה, יש לך מושג טוב יותר על המידע שהקהל שלך מחפש, את המקומות השונים שבהם הם מוצאים אותך (מדיה חברתית, חיפוש בגוגל) ומה המסר המשכנע ומדבר ישירות אליהם.

כעת עלינו לארגן ולהגביר חזותית את המטרות הללו ואת העברת המסרים בעזרת העיצוב. עיצוב חזותי יביא את המותג שלך למוכר למבקרים, יבדיל אותך מהמתחרים וייצור שפה אינטימית עם הקהל שלך.

משתמשים שונים דורשים סוגים שונים של מידע. רמות מודעות שונות מצריכות ניסוח והשפעה חזותית שונה בכדי להעביר את המסר שלך. צור ובדוק דרכים שונות להציג מידע בפני הקהל שלך. קבל משוב בהקדם האפשרי, ואז עבור לשלב הבא עם המידע שנאסף ובחן שוב.

מעגל איטרציה זה יאפשר לכם להקשיב באופן פעיל ולצפות בקהל שלכם, ובצוות שלכם שעובד יחד עם הקהל שלכם, כדי להציע להם את החוויה הטובה ביותר שאפשר. המאפיין הגדול של האינטרנט הוא שתמיד אנחנו יכולים לבדוק, למדוד ולקבל החלטות על בסיס ביצועים עם הקהל שלנו ואת המשוב שהצוות שלנו מקבל מהמשתמשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט